2 Milyon 200 bininci çağrıya Başkan Gürün’den yanıt

2 Milyon 200 bininci çağrıya Başkan Gürün’den yanıt

Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Gürün, 444 48 01 çağrı merkezinde vatandaşlardan gelen çağrıları yanıtladı. 2 Milyon 200 bininci çağrıya yanıt veren Başkan Gürün, “Sevgi, hoşgörü ve güler yüzle hizmet anlayışımızı sürdürüyoruz” dedi.Muğla Büyükşehir Belediyesi 444 48 01 Çağrı Merkezi’nde 7 gün 24 saat vatandaşların daha kaliteli, ulaşılabilir hizmet almasını sağlamak için çalışıyor. 17 personelle, 7 gün 24...

A+A-

Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Gürün, 444 48 01 çağrı merkezinde vatandaşlardan gelen çağrıları yanıtladı. 2 Milyon 200 bininci çağrıya yanıt veren Başkan Gürün, “Sevgi, hoşgörü ve güler yüzle hizmet anlayışımızı sürdürüyoruz” dedi.

Muğla Büyükşehir Belediyesi 444 48 01 Çağrı Merkezi’nde 7 gün 24 saat vatandaşların daha kaliteli, ulaşılabilir hizmet almasını sağlamak için çalışıyor. 17 personelle, 7 gün 24 saat hizmet veren Muğla Büyükşehir Belediyesi çağrı merkezi ayrıca mesai saatleri dışında ve hafta sonları Muhtarlar Masası’na gelen aramalara da bakarak gerekli birimlere anında bildiriyor.

2 MİLYON 200 BİN ÇAĞRI

Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi’ne bugüne kadar 2 milyon 200 bin çağrı geldi. Çağrı merkezine hafta için günlük yaklaşık Bin 800 çağrı gelirken hafta sonu bu rakam bin çağrı seviyesine düşüyor. Turizm sezonunda Haziran, Temmuz ve Ağustos aylarında aylık ortalama 70 bin çağrıya yanıt veriliyor. 

“VATANDAŞLARIMIZI DİNLİYOR VE HİZMET ÜRETİYORUZ”

Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezini ziyaret eden Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Gürün, 444 48 01 çağrı merkezinde vatandaşlardan gelen çağrılara yanıt verdi. 2 Milyon 200 Bininci çağrıya yanıt veren Başkan Gürün, “ Sevgi, hoşgörü ve güler yüzle hizmet anlayışımızı sürdürüyoruz” dedi.

Başkan Gürün “ Muğla gibi geniş bir coğrafyada büyük bir aile olarak hizmette sınır yok ilkesi, sevgi, hoşgörü ve güler yüzle hizmet anlayışı ile çalışıyoruz. Vatandaşlarımız günün her saati isteklerini, taleplerini, önerilerini 444 48 01 Çağrı Merkezi’mize bildirebilirler. Çağrı Merkezi’mize iletilen bütün istek, öneriler, talepler kayıt altına alınarak gerekli birimlere personelimiz tarafından yönlendiriliyor. Hizmetin süresine, çözümüne göre vatandaşlarımıza geri dönüş yapılarak istek ve talebinin sonucu bildiriliyor. Çağrı merkezimizdeki bütün bu süreci tarihli olarak kayıt altına alarak yaşanması muhtemel sıkıntıların önüne geçmeyi ve vatandaşlarımızın daha güvenli, çağdaş yöntemlerle hizmet almasını sağlıyoruz. Muğla Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi’nde 7 gün 24 saat özveri ile çalışan, vatandaşlarımızla aramızdaki iletişimi sağlayan personelimize de ayrıca teşekkür ediyorum” dedi.

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.