İlk gün yarışa çok düşük bir havada start veren ekipler, yaklaşık iki saatlik bir etap sonunda yarışı tamamladılar. Repacco Sailing Team IRC 1 grubunda X-MAN teknesinde yarışırken, ilk günün birincisi oldu. Lobster SX (düzeltmesiz) 5 dakikalık farkla ikinci oldu. İkinciden 11 dakika farkla ise (düzeltmesiz) Aurora X yarışı üçüncü bitirdi.

IRC 2 grubunda JACK&JONES Zargana-Bravo Sailing ikinci bitirdiği parkurda düzeltme puanı ile birinciliğin sahibi olurken, NAVITA ve GAIA tekneleri sırasıyla yarışı ikinci ve üçüncü tamamladılar. Destek sınıfında ise Lone Raver birinci olurken, Single Star ise ikinciliği kaptı.

Kırtasiyelerde fahiş fiyat denetimi: 15 milyon TL'yi aşan ceza kesildi
Kırtasiyelerde fahiş fiyat denetimi: 15 milyon TL'yi aşan ceza kesildi
İçeriği Görüntüle

Yarış,ikinci gün, yine düşük bir havada, gecikmeyle başladı. Yarış 13 millik bir rotada yapılırken, IRC 1 kategorisinde kıyasıya bir final yaşandı. X-MAN teknesinde yarışan Repacco Sailing Team 15 saniye farkla erken bitirdiği yarışta IRC katsayısı sebebiyle ikinciliğe geriledi. Benzer bir durum IRC 2 kategorisinde de gerçekleşirken, NAVITA teknesi 3 dk. 20 sn erken bitirdiği yarışta ikinciliği aldı. Navita teknesi birinciliği yine JACK&JONES Zargana-Bravo Sailing’e kaptırdı. Destek sınıfında sıralama ilk gün ile aynı kaldı.

 19-20 Ekim 2024 tarihlerinde Güz Trofesinin ikinci ayak yarışlarının düzenleneceği öğrenildi.