Belediye bünyesine kazandırılan yeni araçlar için düzenlenen hizmete alım programı, Kavaklıdere Kaymakamı Sayın Ali Argama, Kavaklıdere Belediye Başkanı Sayın Mehmet Demir, siyasi parti temsilcileri, ilçe kurum amirleri, belediye meclis üyeleri, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve vatandaşların katılımıyla gerçekleştirildi.
Yeni araç filosunda; Foton Pick-Up 4x4, Ford çift kabin kamyonet, Ford Tourneo Courier, TOGG T10F otomobil ve Hidromek kazıcı yükleyici yer aldı.
Törende konuşan Kavaklıdere Belediye Başkanı Mehmet Demir, yeni araçların belediye hizmetlerinin daha hızlı ve etkin yürütülmesine katkı sağlayacağını belirterek, araçların ilçeye hayırlı olmasını diledi.
Belediye tarafından yapılan açıklamada, hizmet kalitesini artırmaya yönelik yatırımların devam edeceği vurgulanırken, araçların Kavaklıdere halkına daha güçlü ve verimli hizmet sunulması amacıyla kullanılacağı ifade edildi.





