Muğla Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Nadir Yağcı tarafından yapılan açıklamada Marmaris’te çıkan orman yangınına ilişkin soruşturma başlatıldığı söylendi.

Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Nadir Yağcı tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı
Muğla’da seyir halindeki araç alev alev yandı
İçeriği Görüntüle

“İlimiz Marmaris ilçesi Amazon Köyü Bördübet mevkiindeki ormanlık alanda 21.06.2022 günü saat 20.00 sıralarında başlayan ve yaklaşık 300-400 hektarlık kızılçam ormanının zarar gördüğü yangınla ilgili olarak Mülhakatımız Marmaris Cumhuriyet Başsavcılığımızca derhal soruşturma başlatılmış olup soruşturma tüm yönleriyle titizlikle yürütülmektedir. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.”