Ziyaret kapsamında sınıfları gezen Emre Çay, öğrencilerle sohbet ederek yıl boyunca gösterdikleri emek, gayret ve başarılarından dolayı kendilerini tebrik etti. Eğitim öğretim yılını yoğun ve verimli bir şekilde tamamlayan öğrencilere iyi tatiller dileyen Çay, tatil sürecinin dinlenmenin yanı sıra kitap okuyarak ve kişisel gelişime katkı sağlayacak etkinliklerle değerlendirilmesinin önemine dikkat çekti.

Geleceğin Öğretmenleri MSKÜ’den Mezun Oldu
Geleceğin Öğretmenleri MSKÜ’den Mezun Oldu
İçeriği Görüntüle

Öğretmenlerle de bir araya gelen Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, eğitim öğretim yılı boyunca özveriyle yürüttükleri çalışmalar için teşekkür etti. Çay, öğretmenlerin öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimlerine sundukları katkının büyük önem taşıdığını vurguladı.

Muhabir: EMİNE BÜŞRA ÜNLÜ