En az bir doz aşı olmuş 18 yaş üstü nüfus oranlarını paylaştığı tabloda en çok aşılama yapılan il olarak Muğla’yı açıklandı.

Muğla’nın mayıs ayı ihracatı 107 milyon dolar
Muğla’nın mayıs ayı ihracatı 107 milyon dolar
İçeriği Görüntüle

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca twitter üzerinden yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Artık vaka sayılarını ve aşı programının seyrini yeni bir ekrandan izleyeceğiz. Daha önce paylaştığımız tüm detayları ise haftalık raporlar halinde yayınlamaya devam edeceğiz. İller aşı olmada yarışacak."