Muğla Büyükşehir Belediyesince kentte yaşanan orman yangınlarının ardından zarar gören üreticileri desteklemek amacıyla "Her Kapıda Bir Fidan" projesi başlatıldı.

Menteşe Devlet Hastanesi Afet ve Acil durumlara karşı teyakkuzda
Menteşe Devlet Hastanesi Afet ve Acil durumlara karşı teyakkuzda
İçeriği Görüntüle

Proje kapsamında Dalaman Belediyesi işbirliğiyle Cumhuriyet Meydanı'nda gerçekleştirilen etkinlikte üreticilere, 1050 ceviz ve 2 bin 75 zeytin fidanı verildi.

Etkinliğe Kaymakam Mesut Yakuta, Belediye Başkanı Sezer Durmuş ve Belediye Tarımsal Hizmetler Müdürü Ahmet Kargılı katıldı.