İl Milli Eğitim Müdürlüğünde gerçekleşen ziyarette, görev süresi boyunca yürütülen çalışmalar ve kurumlar arası iş birliği üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
Nazik ziyaretinden dolayı Başsavcı Dönmez’e teşekkür eden İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, yeni görevinin hayırlı olmasını temenni ederek kendisine başarı dileklerini iletti.
Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.
Muhabir: EMİNE BÜŞRA ÜNLÜ





