Ticaret Bakanlığı, yurtdışı alışveriş sitelerine yönelik yeni bir zorunluluğu devreye aldı. Türkiye’ye satış yapan platformlar artık ülkede temsilci bulundurmak zorunda...
Pandemiyle hız kazanan dijital dönüşüm, perakende sektörünü köklü biçimde yeniden şekillendirdi. Türkiye’de e-ticaret hacmi 2024'te 3,4 trilyon TL’yi aşarken, yerel...
Ticaret Bakanlığı, yurtdışı alışveriş sitelerine yönelik yeni bir zorunluluğu devreye aldı. Türkiye’ye satış yapan platformlar artık ülkede temsilci bulundurmak zorunda...
Pandemiyle hız kazanan dijital dönüşüm, perakende sektörünü köklü biçimde yeniden şekillendirdi. Türkiye’de e-ticaret hacmi 2024'te 3,4 trilyon TL’yi aşarken, yerel...